DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 17, 2012

Kelajuan

Hi cayang,

Im so happy lately.. abis da beban keja sampingan yang memang sangat membebankan and yet kaya nya tak ke mana... i decided to quit ! (im dancing !!!! )

Kelajuan? Am i fast? Like no ordinary fast? Miahahhahaha.. Nda mo on Waze.. takut kedapatan ! Hahahaha.. And malam ni rekod petama dah pecah which is 30 minutes Tg Aru - Tebobon. Lagi kurang  to 20 minute ngeeeeeeeeeeeeeee...

Hari ni best... Ada makan-makan rumah bos besaq.. Makannya ndak best sebab kambing panggang. I geli nyahhh...Yang bestnya, bekaraoke hihihii.. dengan si Eva Mendes.. Wahhh. sepertinya Istana bos besaq tu kami yang punya... Hahahahahaha..

Sedap suara Eva Mendes.. Tapi, ndak lawan jugak la suara Whitney kan? Buwekkkk... Best dapat dengar Bos Utip nyanyi.. Orang gereja la katakan.. Hihihihi.. Pastu aku paksa superior aku duet dengan aku !! Endless love.. Hihihihi.. Dia jaat.. nyanyi main2.. tapi, ok la tu kan... Sebelum tu bos besaq pun ada nyanyi lagu Guantala mela.. Adeeeii.. fening aku.. Best.. Enjoy.. Dapat belajar men mahjong... Men BINGO.. menang dua row.. Hahahaha.. Biarpun hadiahnya sangatlah sangat but im happy...

O ya.. len cerita.. tis few days aku mimpi dia.. Hmmmmmm.. wei shenme?? I really hope he doin just fine.. Tedala pa2 yang buruk berlaku.. Please... Masi ada sikit sayang dengan dia... Bukan aku tau.. Tapi roh ni.. Asik2 mimpi dia.. Lain suasana but still same motif.. Huhuhuhu..

Mudahan kau sentiasa dalam lindungan Dia, monyong !!!!

Ok bai..

- ni supplier company yg vagi -

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..