DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 24, 2012

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Bloggie,

Sementara ada kesempatan ni, aku nak ucapkan selamat hari raya aidil adha buat semua. I've been very busy lately. Tapi, gendut memang tetap priority la. Nak balik kurus macam dulu-dulu semacam dah tak da harapan dah. Hahaha. Semuanya thanks to my beloved mum. Suka sangat masak sedap-sedap pastu paksa orang makan banyak-banyak. Orang tak mo makan sebenarnya. Tapi, mak paksa. Dah duk menghadap lauk-pauk yang kalah restoren sedapnya. Ter tambah jugaklah barang sepinggan lagi. Tu lah pasal aku semakin sihat. Pssstt..orang lelaki cakap kan, sedap pegang. Eh ! (>_<)

Ok bai.



6 comments:

  1. hepppppp..gataiiiinyeeeerrrrrrrrr
    sendiri makan byk salahkan mak..bbuuuwweeekk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. salah menyalah. sebenarnya, salahkan cacing dalam pewut ni. dia yg balik-balik bising dok ketok2 dinding kata lapo lapo lapo lapo.. hahahahhahaha.

      Delete
  2. eeeeeeeeeeee..salahlan cacing pulakkkkkk..cacing tu tak geti bercakap ok!!kalo ckp pon die bunyi piu piu piu jeeeeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha. suka ati. ngeeeeeeee~~~~~~~

      Delete
  3. untunglah ada mak... selagi ada mak masak,makan la sepuas2nya kawan. nanti dah x ada, rindu. -rin

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmmmmm.. ya kan. syukur la.. mmg dia marah sbb aku nda mo mkn mlm tu. terus aku takut. jadi aku pun makan la. asal makan. huhuhu...

      Delete

Nak komen? Sila layan diri..