DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, August 17, 2014

Cerita cik siti @ cara untuk hapuskan tikus

Hmmm.. Salam semua. Aku ada habaq dekat Twitter kan pasai cerita cik siti ni. Haaa.. Baru ai ada masa ngeeeeee..
Kan aku dah pindah di rumah wakaf dekat kampung laki aku. So dijadikan cerita rumah ni ada penghuni lain yang tak diundang. Tettt ya betul cik siti diberi nama.
Aku ingat cik siti hanya bermaharalela di bahagian kitchen saja. Sebab berapa malam berlalu aku ampai jak tupperware kuih2 atas meja makan.
Masuk malam ketiga lepas aku bagi clear abis dapur, dia mula dah nak masuk pulak bahagian ruang makan.
Eeeeee... Akibat kemasukan cik siti ke bahagian dalam rumah tupperware aku hancurrr digigitnya !!! Silakak punya cik siti.
Then, esoknya aku minta laki aku beli perangkap tikus. Ini jak cara utk tangkap dia hidup2.
Sekali jerat jak boss. Selesai dlm satu malam jak ya. Syukur alhamdulillah. Hanya seekor cik siti dalam rumah wakaf ni. Yeay !!!
Gambar berikut merupakan bahan bukti kami berjaya menangkap penceroboh yg tak diundang. Hehehe.
By the way, cara2 lain menangkap cik siti adalah indah kabar dari rupa. Trust me on this.
So, chayyo2 kpd yg baru dlm mission hapuskan tikus. Hihihi..

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..