DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 29, 2011

Mini Cup Cakes ?

Minat baru aku .. Hahahahhahaha..
Aku tiba-tiba minat nak buat dan makan cup cake..
Tapi bukan cup cake yang besar tu ya..Aku minat yang kecik2.. Yang comel macam aku.. <
But, first attempt result hampeh.. Rupa dia la & the struktur too.. Hahahaha..
But the taste..? Faboluos beb.. Hehehe..
Bulan Febuari aku nak lengkap kan barang dan bahan untuk buat mini cup cake yang lebih comel dan sedap untuk kepuasan diri plus.. pasaran Tg Aru Plaza.. Hahaha.. Pecaya tak? Ngeee~~~


No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..