DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 12, 2012

Pertemuan Aku dan Dia

Dear bloggie,

Mesti semua blogger pun sebok nak berkesah-kesah tentang tarikh unik yang manusia-manusia terpilih jak menjalani hari yang hanya muncul 100 tahun sekali ni kan? Aku pun begitulah kiranya. Miahahaha. Bagaimana untuk aku kesahkan barang sedikit tentang hari ku untuk tarikh yang istimewa ini ya? Hmmmm..

Dah banyak aku taip tadi tapi aku padam. Taip. Padam, Taip. Padam. Mungkin cerita kali ini hanya layak diketahui bila sampai masanya kot? Erkkk.. Apa yang aku tahu, tarikh ni menjadi tanda bermula kesah cinta aku dan dia. Hahahaha. Dipendekkan cerita. I'm in love. I have a very strong feeling that this is it. Cross my finger. Mudahan semuanya dipermudahkan. Mak, pak. Semoga mak dan bapak dapat terima dia sebagaimana aku terima dia. Bulan depan insyaAllah.. :)

Arios.

12.12.12

*PS: Aku kena buang tarikh 12.12.12 dari tajuk entri sebab banyak sangat komen spam aku dapat dari omputeh sex maniac. Hihi.

6 comments:

  1. yeayyy..pang pakompang kompang kompang gudum gudum gudum gudummmm..patutla skrg asyik mengidam nak makan nasik kenduri orang menikah jer nie..nak kad nak kad nak kad nak kad!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. miahahaha. sotttt.. doakan je la.. jadik kang.. org hntr kad. wah wah wahhhh..

      Delete
  2. kak yaya !!! kawin ka terus atau tunangan dulu ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe.. shhhhh.. jgn cerita sma famili dlu ya. tengok mcmana nanti.. hihihihi..

      Delete

Nak komen? Sila layan diri..