DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, June 12, 2010

Hello Kitty in my house..??

Salam bloggie...Selamat berhari minggu...How's your weekend so far? Me..? Hmmm.. as usual..nothing special.. Ha..but this week busy nak cari part time job pulak...Nak cakap duit tak cukup memanglah tak akan pernah cukup sebab dah memang tebiat manusia tak akan pernah berpuas hati dengan apa yang dah ada.. Tapi, to be honest la kan.. Memang haku ade lah kekurangan budget sikit.. So, hopefully dapat lah keje part time..lagi pun, memang bosan gak stay di rumah terus..

Actually, cerita entri kali ni adalah pasal Hello Kitty... The famous cartoon icon in the world. Sampai Sampai Kimora Lee pun bukak kedai Hello Kitty sebab suka sangat dengan jenama yang kini menjadi kesukaan ramai. Ceh..macam susu cap junjung plak "Disukai ramai"..


Jangankan nak pakai barang Hello Kitty sebagai perhiasan, ada plak insan yang taksub Hello Kitty sampai lekat di kereta dan sekaligus menjadikan kereta cap Hello Kitty. hehehehe.. Gambar kat bawah aku jumpa di Mr.Google. Di KK ni pun da kancil yang buat cap Hello Kitty tau.. Comel sangat2....



Ha..pasal lah aku tiba-tiba cerita Hello Kitty ni? Ni tak lain tak bukan sebab kak ipar aku lah.. Sebenarnya aku jauh lebih berusia (malu nak cakap aku jauh lebih tua..hahahhahahhaha) dari dia. Dia ni memang minat gila dengan Hello Kitty. Sampai kan perabot di bilik dia contoh almari baju di lekat dengan pelekat Hello Kitty. Bayangkan? Dah kawin pun masih macam tu.. Hmmm.. Dan baru-baru ni, abang aku belikan Handphone Hello Kitty buat kak ipar aku sebab dia tau bini dia minat sangat dengan Hello Kitty ni. Hmmm.. untungnya kak ipar aku dapat laki yang memahami..

Gambar di bawah ni bukti kak ipar aku dapat handphone Sony ericson Hello Kitty. Nge nge nge...

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..