DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 15, 2011

Mak Ku Yang Ku Rindu...

Hari ni aku emo yang tersangat2...huhuhu...Pressure yang aku terima hari ni sangat membebankan minda dan hati ku...Terus mata terpandang handphone yang sejak kemarin dulu tak berbunyi-bunyi..kadang aku terpikir ni  menatang handphone ke jam?? Huhuhuhu... Call me bah someone....Hehehehehe..

Balik kepada cerita emo aku...bila terpandang jak handphone tu..jariku cepat mendail number handphone mama ku...
Sebenarnya dah hampir 1 minggu lebih aku tak jumpa mama dan papa..dorang masih di Tawau huhuhu..ada urusan konon..aku ni siap nak belikan tiket bas minta dorang balik...sebab...aku dah rindu sangat dengan mak..tapi, dorang amsih ada kerja nak diselesaikan di Tawau...mak, please la mak...balik la...aank mu ni dah tak tahan sangat...

Makkkkk, i miss you !!!!!


Air mata pun terkeluar saat handphone di matikan...sob sob sob...
>>>>>aku anak mama<<<<<


2 comments:

  1. aku pun rindu mak aku jugak...

    :(

    ReplyDelete
  2. alalalala...sorry Cat..sorry if i hurt your feeling somehow..huhuhu..but, shes back tomorrow..hip hip horeyyy...

    ReplyDelete

Nak komen? Sila layan diri..