DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 6, 2011

Rezeki Jangan ditolak Musuh Jangan Dicari

Dear Bloggie,


Rezeki mencurah-curah..

cumang saya yang malas...

Asi ka tolak rezeki...?



Kata orang,

rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari..



Hmmm...ada 2 lagi ni...

mo ambek ka ndak ya?

PJK ooo....

Hujung bulan 7 due...

Dua bulan oo saya kerjakan ni barang.. huhuhuhuhu...



Ambek



Tak ambek



Ambek



Tak ambek



Ambek



Tak ambek



Ambek



Tak ambek



Ambek



Tak ambek



Ambek



Tak ambek



Ambek



Tak ambek



Ambek



Tak ambek



Ambek



Tak ambek



Ambek



Tak ambek



Ambek



Tak ambek



Ambek



Tak ambek



Ambek la kot...



:)



Rezeki saya tak tolak....

Musuh saya tak cari......

orang bagi salam...

saya jawab jak la..

layan tak layan bolakang punya cerita...

hihihihihihi... :)



 

4 comments:

Nak komen? Sila layan diri..