DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 1, 2012

Pesanan Keropok Anda Telah Sedia Untuk Dihantar

Kepada yang berkenaan,

Sila tinggal kan alamat anda beserta number telepon untuk tujuan penghantaran. Hal ini kerana pesanan anda sedia untuk dihantar. Saya tak nak lama-lama biar dekat uma kang tikus geget atau manusia yang nda tahan godaan tu menggeget. Untuk makluman saudara juga, semua adalah bangsa ikan. Bangsa udang kebetulan kehabisan stok tatkala ibunda saya memborongnya di kawasan borong paling laku balik ke kampung halaman saya.

Sila bertindak pantas, agar saya boleh menunaikan kewajipan saya.

Sekian dan terima kasih.

Berkhidmat bagi nusa dan bangsa,

- (^-^) Bingung ka? -



No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..