DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, January 13, 2013

Fikiran Untuk Alya

Hai semua,

Seronoknya bercinta dengan orang yang jauh lebih berusia. Terasa sangat-sangat disayangi. Lelaki yang berusia ni jauh lebih romantik lebih penyayang dari lelaki muda atau yang seusia dengan perempuan. I've been with many young guys. Perasaan jauh lebih senang dengan si abang. Jauh sangat bagai langit ke tujuh dengan kerak paling dalam bumi. I feel so secure. Hihihi. Jangan jeles okay. Ini lah hadiah buat aku yang bertahun hidup sendiri ada kawan pun asyik nak mainkan aku jer. Syukurlah kan. He love me with all his heart. Gedik la pulak. Hahahhhahaha.

Post ni sebenarnya untuk Alya. Aku dah bincang dengan abang baru kejap tadi. Aku minta izin dia untuk ambil Alya sebagai anak angkat yang sah. Aku ingat dia tak setuju dengan cadangan aku ni. Rupanya dia cakap, "Abang tu, yang penting sayang gembira dan tak susahkan sayang" Ecececece. Makin sayang aku dengan si abang. Hahahahahahaha.

Alya kan selama ni hidup dipassing sana sini oleh so call mummy dia tu. Aku sakit hati betul kalau ingat. Cian Alya dah masuk 2 tahun lebih belum disunat belum dicukur jambul. Huhuhu. Sayangku Alya. Umi janji, hidup Alya akan jauh lebih baik kalau mak betul Alya setuju dengan cadangan Umi ni. Eceh. Ber Umi segala aku. Hahahaha. Si Abang pun ada cakap, dia akan suruh anak-anak dia panggil aku Umi. Cerita selebihnya, kita sensor jer lah kan? Hihihihi..

Banyak orang yang rapat dengan aku bagi nasihat. Fikir dalam-dalam untuk terima abang aku ni. Solat istikharah banyak-banyak minta petunjuk dari Allah. Abang, awal-awal dah buat solat tu dah banyak kali dah dia cakaplah. Kesannya? Makin mudah urusan dia untuk masuk dalam keluarga aku. Petunjuk yang baiklah tu kan? Hihi. Aku ni memanjang kotor. Susah sangat nak solat. Lepas ni aku buatlah solat istikharah tu. Mudahan Allah beri aku petunjuk bahawa abang aku ni lah jodoh aku yang terbaik. Sesungguhnya Allah yang lebih tahu yang terbaik untuk setiap umatnya. Aminnn..

Happy sangat mak aku bila aku cerita yang si abang setuju dengan cadangan aku. Ya Allah. Mudahan mudah urusan nya semua ni. Sayang sangat dekat Alya. Muahhh. Alya sayang, Umi sayang Alya. Abah pun sayang Alya tau. Hihihihi..

Bye semua...

with my love Alya... muahhh...

hihihi. tu si abang aku.. hihihihi...


No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..