DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 30, 2013

The most beautiful of me

Hi bloggie,

Syukur alhamdulillah. 29 Jan 2013. I saw the most beautiful face of me. I was like the bright moon light. Brightening the dark place. I never saw my face like that before. Like never.

And. He saw it too. Dia cakap, lidah dia kelu. And he walk away. Tak boleh renung dia cakap lagi. Sangat mencairkan. Aku sendiri heran. Kenapa boleh begitu? Kerja Tuhan kot. Hehehehe.

Makin cepat lah urusan kamiorang ni. Kahkahkahkah.

2 comments:

  1. Replies
    1. wajah aku yang sedikit bercahaya. aku dan dia saja yg melihatnya. aku tak pernah tgk muka aku bercahaya mcm tu. mcm tu la cerita dia.:)

      Delete

Nak komen? Sila layan diri..