DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, January 27, 2013

Sekali lagi

Hai all,

Entri dah makin berkurangan. Aku tau tu. Aku pun ndak tau apa mau share. Sorry ya dear bloggie. Bukan aku lupa daratan atau lebih semat kalau ku kata kacang lupakan kulit, tapi aku betul-betul no idea what to write. Hmmmm... what if aku story pasal my so call perubahan? Hihihihi..

As you all know, baru dekat 2 bulan aku kawan dengan si Abang. Mak kauuu.. baru 2 bulan ya?? Aku rasa macam dah 4-5 bulan dah. Kahkahkahkah. Itulah kot namanya cinta sejati.. mangkali?? Hahahaha.. Sepanjang 2 bulan ni, aku dah jauh berubah (ni orang cakap lah). Aku tak perasan sangat. Sebab aku yang empunya diri kan? Hihihi. Orang cakap lah, aku makin lembut (gitewww) tak garang sangat dah. Keep calm on the road jugak, semualah serba serbinyaa.. Hihihi. Semua thanks to him la kan. Lelaki yang bisa mengubah aku kepada yang lebih baik. Syukurlah. Love him.

Sebenarnya, sedar tak sedar dah sampai musim buat assignment lagi. Aku banyak rejek kertas orang. Malas aku nak buatnya lagi. Kenak-kenak lagi orang yang banyak songeh. Malas aku nak layan nya. Buang karan je. Baik buat yang senang dan tak banyak songeh. Senang sikit pikiran.

Haaaaa.. sebuat pasal pikiran, baru-baru ni aku dapat sakit kepala yang teramat sangat. Tahan punya tahan, sampai si abang marah. Paksa bawa hospital check. Sebab kalau pegi klinik memang sah doktor akan cakap sakit kepala biasa je ni cik. Malas aku. Jadi kami pegi Queen. Huhuhuu. Percaya tak percaya. Aku dapat migrain yerrr.. Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan yang banyak bagi aku benda nak pikir tu. Syukurlah ada abang. Dia nasihat. Lepas ni, sayang jangan banyak pikir yer. Biar abang yang pikir untuk sayang. Ecehhhh.. begitu sayang abang aku nih dekat aku tau. Hehehe. Dan lepas hari tu, migrain dah tak datang-datang lagi. Hihihi.. Mujarab kot nasihat abang aku tu. ^_^v.

Lepas migrain, aku dapat demam selesma. Kali ni pegi klinik dekat IP je. Dengan abang jugak sebab ngam-ngam semua orang rumah kuar pegi Maulidur Rasul. Aku tak dapat pegi sebab hmmm sebab sibuk buat keja assignment lah. Hihihi. Teruk aku selesma. Malu jugak dengan si abang. Cute banget muka aku kot  masa sakit tu. Sampai dia asyik bagi aku ketawa. Hihihi.

InsyaAllah jika tiada aral merintang, ada rezeki, kami....................
.
........
.........
................
....................
...........................
...............................

sekeluarga akan balik Tawau Febuari cuti Tahun Baru Cina nanti. Hihihii. Suspen jer kan? Pasal kahwin, insyaAllah October ni. Ecehhhhhhhhhhhhh.. Semangat aku nih. Rumah dah hampir siap. Baju tengah pilih-pilih color lagi. Tempat? Mungkin di KK saja. Hmmm.. Tengoklah nanti camna. Hihihihihi..

Ok Time to finish the assigment.... Baiii..

Manchester United ... (tiba-tibaaaaaaaa kahkahkahkah..)



2 comments:

Nak komen? Sila layan diri..