DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, December 12, 2013

Genap Setahun

Salam semua..

Hari ini aku happy sangat. Tapi, agak penatlah. Huhuhu. Biasalah wanita bekerjaya gitu. Sabar jer lah kan. Syukur diberi peluang mencari duit sendiri. Hehe.. Eksited sangat aku hari ni, sampai ada kawan opis tanya kenapa muka kau happy ni moi? Erkk.. Obvious sangat ka? Hahahhaha..

Ya.. Hari ni genap setahun usia perkenalan aku dengan si Abang. Hehehe.. Tak sangka kan? Tahan jugak si Abang sama aku ni. Hihihihi.. Dari 12.12.12 jow... Jangan jeles yah..Buwekkk... Tapi, seyes aku jeles dengan Che Ta. Dia nikah 11.12.13 kan? Huhuhuhu.. Rezeki dia la tu.. Hmmmmm..

Kali ni kami tak celebrate sangat. Aku tak banyak masa nak keluar. Busy terus la katakan...

Di kepsi jak yang sempat. Ngeeeee~~~~~~~~



Dear Love,

Thank you for loving me..

I LOVE YOU.. :)


2 comments:

Nak komen? Sila layan diri..