DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 4, 2010

Boyfriend

Yahuuuu...

Bf @ kekasih saya akan balik bercuti d Kay Kay bersama saya pada 10hb ini.. saya sangat tidak sabar berjumpa semula dengan beliau setelah hampir 8 bulan tidak bertemu..

Bf saya sangat membencikan. Tapi, bagi saya dia sangat hensom seperti staring tamil di kaca tv.. Walaupun bgtu, saya sangat sayangkan beliau.. Beliau juga mengatakan bahawa tidak sabar berjumpa dengan saya.. Pastinya...

Saya panggil dia "sayang". Beliau juga memanggil saya dengan panggilan "sayang".. Sangat fair & square okeyy...

Doakan kami bertemu jodoh juga ya..

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..