DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 18, 2010

Lipat Kain wei....

Salam semua...dah abis sahur? Hehehe.. Tentu korang banyak dengar cerita-cerita tak baik yang tersebar meluas dalam facebook kan? Ni lah facebook ni bila dah pengunaan meluas, adalah insan @ hantu yang akal tahap siput ba*# mencarut, mencerca benda atau orang lain.. Diaorang ingat diaorang jak ka yang guna facebook. Mindless betul..

Eh..tersasar plak cerita aku kali ni.. Actually, aku nak cakap.. Facebook ni ada jugak kebaikan bila digunakan dengan berhemah.. Contohnya, aku dah tau cara lipat kain yang cepat dan praktikal. Hehehe. Lembap.. Mesti korang dah berabad tau kan? Nasib baik kawan aku tagged aku dalam video tu.. Barulah aku tau cara melipat kain yang sangat2 mudah dan praktikal...

Sonang sangat2.. Jom mencuba... Aku tengok 7 kali baru pass tau.. Ahahahahahaha....

video

Ni versi Jepun.. Versi English ha.. kat bawah...



No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..