DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, August 7, 2010

Nak hilangkan jerawat paling pantas?

Ni bukan produk aku nak jual tau.. Hehehehe.. Ni lah produk yang aku pakai since 3 tahun lalu lagik.. Produk ni memang sangat-sangat berkesan dalam "mematikan" jerawat yang dah nak hidup menempel di wajah mulus anda.. Sejak aku pakai benda ni, jerawat susah nak tumbuh kat muka aku tau.. 

Dia nya ni bukan seperti losyen muka tau.... Dia ni macam jel jer tempel sikit dua kali sehari pada jerawat yang nak tumbuh tu... Insya-Allah pas dua hari gerenti jerawat tu hilang tau.... Lihat lah wajah aku yang free jerawat.. Alhamdulillah...

Ha..hampir aku lupa benda penting.. Produknya ni murah jak.. Korang mampu sangat-sangat lah nak memilikinya.. Dalam RM5-7 tak silap aku... Nama dia "Love & Beauty" dari LaFair.. Produk tempatan okeyy... Made in Selangor tak silap.. Satu ni boleh pakai berbulan-bulan lamanya.... Jimat kan? Korang cuba la...



No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..