DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 30, 2011

Makan Kek !

Hai dear,

Quick update.. I'm tired. Semalam kan aku kan menang besar !!! Hahahaha.. Main tembak-tembak kapal dengan kawan di skype. Punya siok ketawa terbahak-bahak sebab menang kan.. Best tau men game di skype ni. ada banyak game. Boleh main single game, main dua orang.. Best.. Antara yang paling siok di layan is Sea Battle, Fuel Pipe and All-Star Bowling.. Nak main mesti ada akaun skype and download gameXN application di SINI.. Sapa-sapa yang nak main game, tapi nda da kawan.. Boleh la add aku di skype "yaya.kechik" wahhh... seyes aku nak men game nihhh..

Alamak..terpanjang lagi tauu.. tadi konon nak quick update.. Bla..bla..blaaa...

Ektuali kan birthday Alya on 22 Nov bah.. baru ni kami ada masa beli kek dan celebrate kecik-kecik... Kek di sponsor oleh bos besar Abg Amat guwe... Sedap rupanya kek ni lau letak lama-lama di esbok.. Kira half dari kek ni,... aku yang telan sorang.. siap bawa bekal ke opis..hihihihihi... Alya, nanti besar-besar sikit Anty spend beli kek yaaa.. Hehehehe..


And lastly, hmmmm aku decorate my christmas tree di opis.. Hmmm.. this is my second time decorate christmas tree.. last year aku jugak yang buat... Huhuhu.. tapi bestttt... :) Biarlah jelek kan? Yang penting ada.. Hahahhhhahha.. Bos ku lokek.. Ndak mo beli yang baru... Huhuhu...


Happy Early Christmas Day y'all... :)

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..