DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, November 26, 2011

Mempersayangi Diri (produk Himalaya)

 Hai sayang............

Best nyaaa habih dah urusan asimen segala. And i think its time to pamper meself !!
Bila aku tenung muka di cermin make up aku ni, aku dok heran macam tak pecaya bahawa jeng jeng jeng

kulit muka aku dah kusam :( tak macam dolu22..
hmm maybe tis is akibat tido tak tentu, stress segala (macam aku yang punya asimen !!!)

So, dijadikan cerita.. aku cadang nak tukar set penjagaan kulit muka ke Himalaya. Macam best.. Sebab bila aku google pasal "produk muka Himalaya" vanyakk orang cakap scrub muka dia vesttt..

And, so as my beeeaaauutttiiiful hair.. Ni nak buat contest dgn ipar aku rambut sapa paling banyak taburan di lantai.. Hehehehe.. I'm seyesly getting bold and bold ogehhh.. Sit ! Ni pasal apa pulak?? Pasal gatal nak belaki ke?? Hahahhaha.. I know im stress over all the asimen and the master paper..

Pas google jugak, aku putuskan untuk mencuba Syampu Protien Himalaya dan Conditionernya sekali.. Manyak jugak orang cakap produk Himalaya ni memang banyak orang percaya biarla asal dia dari India !! Kot kot rambut aku bole jadik macam rambut Rani Mukherjee.. Jangan jewesss taw..

Sok, nak serbu Himalaya di 1B or di Karamunsing. Hopefully suma yang aku nak adaaaaaa...
Sempena tahun baru ni, aku nak ucapkan,

"Selamat tinggal rambut gugur dan wajah yang kusam..."

(dengan penuh keyakinan !!)



No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..