DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, September 24, 2011

Joe, manusia berubah !

Warkah buat Joe.

Joe, mungkin bila kau jumpa aku suatu masa nanti, kau tak kenal sudah aku Joe. Aku dah berubah. Jauh sangat perubahan aku Joe. Jika diberi perumpamaan perubahan aku ni Joe, "bagai kan isi bumi dengan langit ke tujuh". Begitulah jarak perubahan aku Joe. Dulu dan sekarang.

Aku dulu Joe.. macam yang ko kenal tu "ganas". Bukan ganas macam dalam WWF tu. Nak smack orang jak. Ko tau la kan ganas aku dulu macamana. Kesian kamu staf DY. Jahat sungguh aku dulu kan Joe. Ada yang lambat siap keja, memang siap la kena dengan aku. Ada yang lambat datang, memang sedia la jawapan bernas tak pun kena jelingan maut ku. Hehehe.. Tapi Joe, jahat-jahat aku, aku selalu spend kamu semua makan. Biarlah sekadar makan murtabak jawa, terang bulan, pisang goreng, ubi goreng, milo cincau, bila aku ada duit lebey sikit..kamu jugaklah yang kenyang... Mesti kau rindu keropok ketam tu kan Joe.. Aku yakin dah tak da sapa nak belikan kau keropok tu. Hmm...

Aku sekarang Joe.. Mesti kau dah tak kenal. Aku tak lagi macam dulu. Asyik nak tengking orang, marah orang. Aku sekarang? Suara aku dah lembut. Perlahan. Sangat perlahan. Kadang orang malas nak call aku dah sebab ayu sangat. (@.@) bingung kejap.. >.<

Joe, manusia berubah. Aku juga manusia. Aku juga berubah, Joe. Aku harap perubahan aku ni adalah untuk kebaikan semua. Dan yang paling penting baik untuk diri aku. Aku ingat lagi Joe, seorang kawan aku pernah cakap, "Boleh tak, awak lembut sikit?" Sampai macam tu sekali Joe. Hmm...

Joe, sejak pertemuan kita yang akhir, aku sentiasa doakan yang terbaik untuk kau. Aku sentiasa doakan rezeki kau terbuka luas di luar sana. Rezeki Tuhan ada di mana-mana Joe. Dan akhirnya, selepas hampir dua tahun, kau mengikut jejak ku melangkah keluar dari tempat tu. Mudahan selepas ini, rezeki kau lebih baik untuk kau dan anak bini kau... Dan aku harap kau mengerti perubahan aku ni Joe.. 

2009 - sila perhatikan anak panah tersebut.. !!


konsert Metalasia


Terkini


Inilah aku sekarang Joe... :)

4 comments:

  1. hey si cantik yang manis
    senyum terukir di bibir

    :)

    ReplyDelete
  2. hehehhehe..
    ko juak la cat~~~
    muakkkkkksssssss..........

    ReplyDelete
  3. seriously.. aq sgt suka perubahan mu naza.. wlupun kita selalu btengkar tp semua tu xmbuatkan aq sikit pun benci kan ko.. tp semua tu buat kita smakin rapat... i miss u so much..
    from joe

    ReplyDelete

Nak komen? Sila layan diri..