DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, September 18, 2011

Yes ! Aku mimpi ular.

Salam minggu...muahhh...

Mood : happy sgt2...sebab:
1) Fully recoved from sakit yang membingungkan.
2) Mimpi ular yang sangat lah melucukan.

Cerita satu.

16th September..the day that i've been wating for weeks..sebab mlm tu my lovely baby alya and my parents balik kk...at last...hmm..lama benor dorang di Tawau...hmmm.. Hari tu, aku penat sangat2...siang tu kemas uma berabis la..tau la org keja ni...5 hari keja jak...sabtu ahad baru ada masa kemas2...dari pagi sampai noon tau...sempat dengar azan zohor lagi...hmmm...penat sangat...suma da bekilat2 tau....so, breakfast kompim2 aku dah skip...

siap ja kemas uma, g mandi...pastu baru cari mamam..dah penat sangat...akhir2 makan maggie telur je la..huhu..and then...duk bilik nonton lagi...hmmm...petang kull 5 cam tu...ajak abg g pasar beli ikan..nak masak tuk mak..then, abg ajak g kk sekali..jln2...huhuhu...Jln2..makan kepsi pulok...ish..tak sedap sungguh fries kepsi...mungkin dah besa makan fries McD...hmmm..

Kul 11 lebih baru kami suma sampai uma...syukur. Alya da kurus..mungkin sebab dah nak stat jalan..kuruskan badan...Rupanya mak dah beli sayap ayam dari Tawau...hmmm..banyak pulak tu...so, makan ayam lagi...eeeyaaakkk....walau apapun aku makan jugak sebab sedap..hmm..

Dijadikan cerita, pagi 17th tu...aku sakit yang pelik...bangun jak terus rasa nak pitam..mcm darah tinggi pun ada..seramnya bila rasa semua barang begerak sendiri..huhuhu..so,aku p jugak la hospital likas yang sangatlah comel dan ensem...dresser a...suma lelaki...huihsss..penat ja menunggu..rupanya tiada doktor..dresser jak..he has no idea apa sakit aku...eeee..geramnya.....balik ja uma..aku mengamuk...sebab di paksa g hospital and tak jumpa doktor pun...dapat ubat dari dresser tu ubat bengong2...harap muka ja lawa...hmmm..

Okay cerita dua.

Semalam kan..kuarga dari Beaufort datang..so, ada masak2 skit...cian mak masak sorang2..aku baring ja di atas..tapi, petang tu aku turun gak tolong kemas2 sikit..sedia piring dan gelas.. Malam tu, aku nonton Hantu Bonceng dari skype dengan my friends with benefit... :) best a cerita tu..aku nak tengok lagi... Bagi nanti ya...?
Dalam kul 1 lebih la tido semalam...Cerita mimpi tu.. aku ada aktiviti di sungai tau..ntahla dengan sapa tapi best mandi2 sungai..Tiba2, ada ULAR belit aku dari belakang !!! Ular tu dah la ular sawa, besar, GENDUT, huhuhu...takot nyaaaaaa.....

Then, dengan berani nya..aku tangkap ular tu...aku buang isinya...then aku jahit kulit dia buat perhiasan !!! THE END.

Hahahahahahaha...bengong sungguh ending mimpi tu kan? Tu buat aku senyum sorang2. Awal tu ok.. siap belit dari belakang. Ending tu lawak..kan22?.. :)

Cerita plus about mimpi ular ni. Mak aku tekejut bila aku cerita pasal ular yang belit aku tu. Mak cakap, "berapa malam lalu, mak pun mimpi ular !!! Sampai tebangun mak takut dengan ular tu !!" Haaaaa..... seramnya..mak pun mimpi ular... Huhuhu.. sampai seru aku dah ke? Adam dah jumpa aku? Huhuhuhu.. Sapa Adam aku tu? Ensem tak? :) Aku terima Adam aku apa pun dia... Lama aku tunggu dia.. Datang lah Adam, hiasi hari-hari ku yang sunyi... Terangkan hatiku dengan cahaya iman mu..


Habis cerita. :)

2 comments:

  1. wahhhhhh kemainnn!

    eh, aku sendiri x pernah mimpi ular.

    hihi

    ReplyDelete
  2. i have so so jugak reader..adedede..malu nya..hahahha...

    mimpi ular ni?? aku pun ndak tau.. tiba2 ooo... tat nite.. huhuhu... plus my mom tu.. adedede.. ahahahha... :)

    ReplyDelete

Nak komen? Sila layan diri..