DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, February 5, 2012

GOSMS Pro, LINE and WAZE

Hai darl,

Mesti kamurang tau jugak apa ka tiga benda di atas tu kan? Ngeeee...

GOSMS Pro ialah satu aplikasi yang boleh diperolehi dari Android Market yang tujuannya adalah untuk SMS dan membolehkan MMS bagi yang pegang CSL Android. Tapi, setakat ni aku masih ndak tau camna mo setting tu MMS dari GOSMS Pro. So, ndak boleh MMS ok.

Yang kedua ialah LINE juga diperolehi secara percuma dari Android Market. Tujuan untuk chatting. Yang bestnya LINE ni berbanding Wassapp is ada sticker instead of only emoticons. Plus, boleh letak wallpaper suka hati kita. Wassapp ndak boleh kan? Hihihi..



Ketiga, WAZE. Juga bisa diperolehi dari Android Market secara percuma. WAZE ni pula untuk tujuan GPS. Kelebihannya ialah boleh update ramai-ramai trafic heavy di mana, road blok di mana, accident di mana.. best la. Yang penting selalu on la internet. Dia akan bagi naik korang punya scoreboard which is berapa jauh jalanan yang kamurang guna. Siok.. Mesti tau group waze mana yang aktif ja..

Tryla you alll... Hehehehehe.. aku dpt ni pun dari kawan aku yang freak Android Market. !




Hehehe..tujuan sebenar aku tulis entri ni sebenarnya nak bagitau pasal cerita lucu awal pagi tadi. Ni gara-gara font telalu cute ba sampai aku salah baca sms orang. Miahahahaha... Ceritanya begini. Semalam kan aku tido lewat buat kereja komputer nih. Sakit la kunuk mata tiba-tiba tebangun kan terus baca sms. Heran. Awal jugak Subuh ni. Pastu google la kejap jam berapa jugak subuh ni sebab CSL Azan aku macam dah tak update (Subuh jam 5.21). Pas google subuh masuk jam 5.15. Heran jugak dapat sms bangun untuk subuh jam 4.30am. Then, baca balik la sms ringkas tu. Hek eleh...."tahajud" rupanya. Ingatkan "its about time" hihihihi.. Kin malu tul. Sampai aku reply tu sms aa. Ya ampun.. memalukan.!

Ni suma gara-gara mata yang nda berapa fokus membaca sms. Miahahaha... Tapi, sempat jugak lah solat sunat tunggu subuh and tahajud kejap. Thanks encek. Baik sungguh hati beliau membangunkan aku yang kesian nih.. Hihihi..

Ni skrin shot sms memalukan itu..Pas ni, aku kena uninstall balik buang tu font. Huhuhu..walaupun sangat lah comel font itu.


Ok bai.

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..