DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, February 12, 2012

Whitney Houstan meninggal ?

Hai sayang,

Baru baca tadi dekat yahoo news.. Sob sob sob.. One of my favourite female singer.. Meninggal sebab drug jugak. Huhuhuhu.. Pasal banyak mati sebab drug nih? Sayang sangat tau.. Sia-sia ja bakat yang ada tuh. But, for sure aku blame abis Bobby Brown tu. Sebab dialah Whitney jadik macam nih. Plus, black community yang asyik blame Whitney sebab tak 100% macam Aretha Franklin.. Huhuhuhu..

Cian Whitney.. Hidup sengsara.. Famous brings thousand of miserable.. Huhu. Baik lah yang sederhana jak kan? Syukur suma yang berlaku sederhana jak..

Dan yang paling best sekali semalam mak aku mengamuk macam singa betina dengan adik aku dan gf dia tuh. Padan mukak.. !! Mak mengamuk sebab gf adik aku take away Alya macam tu ja dari hidup dia. Ngam-ngam baru jumpa budak dua ekor tu di uma haaa siap korang kena amukan mak. Hahahaha.. I've been wondering all these years mana aku dapat sikap pemarah nih?? Rupanya dari mak.. Tapi, mak jarang meletup.. Sekali meletupppp... Miahahahhaha.. Rasa korang. And, ALYA  dah ada dengan kami.. Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Sayang Alya.. Muaahhhh..

Luv,
Sayang yang buzy !

P/s: Ni lagu terbaekk Whitney.. RIP..
She said "The biggest devil is me. I'm either my best friend or my worst enemy"

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..