DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, February 19, 2012

Manusia bila hilang pertimbangan


Hai sayang,

Kejam sungguh kesan kebebasan menerbitkan apa jua bentuk penulisan dalam internet sekarang. Kebebasan disini bermaksud tiada halangan, tiada tapisan. Semua boleh dibaca oleh pengguna internet. Beberapa minggu ini, aku selalu membaca komen-komen pembaca mengenai berita di Yahoo yang kontroversi. Setakat ini, inilah yang terjahat sekali. Sila lihat sendiri gambar di atas. Aku tak mampu untuk menaipnya semula.

Jagalah lidah. Jagalah adab. Hormati manusia lain. Dunia kita pasti berubah menjadi lebih baik.

Sekain.

4 comments:

  1. singgah sini bace entry....

    blog yg nice sgt n entry yg sgt cool..

    oppa follow sini...

    jom follow oppa balik...

    nice ") nice ") like :) like :)

    http://shaberry92.blogspot.com/ ( blog kpop)

    http://sabryoppa.blogspot.com/ (personal blog)

    nice to meet you...

    selamat berblogging...

    maju jaye...!!!

    ReplyDelete
  2. Dorank ni dah salah guna kebebasan yang ada..main sedap mulut jak kan..nak tegur pun salah,tak tegur pun salah..hmmm bersabar jak lah ..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya..sabar jak la dan berdoa mudahan org2 macam ni cepat di beri wisdom... :)

      Delete

Nak komen? Sila layan diri..