DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 7, 2011

Statik


Ku sangka panas hingga ke petang rupa-rupanya hujan di "pagi" hari.
Bagaikan perumpamaan di atas, nasibku jua ku kira begitu.. I thought i have it but i don't. Setiap kali aku menghampiri suatu kejayaan, pasti ia akan menjadi sebaliknya not long after. Am i being cursed atau kena buatan orang? Bukan sahaja harta benda malahan soal jodoh soal kesenangan soal kesihatan. Everything akan berubah once the feeling of victory i felt in my chest. I mean everytime. !!! Kata orang, mungkin ada orang yang tidak senang dengan aku buat-buat aku agar aku akan terus kekal aku hanya aku. Maksudnya, tiada pertambahan akan sedikit pun kebahagiaan. Apa yang ditinggalkan nya aku itu laha yang akan terus ada bagi aku.. Betul kah pandangan orang tu ya? Atau cuma aku yang sudah bosan dengan keadaan ini??


No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..