DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, May 7, 2011

My Mom

Hai blogger..


Sempena hari ibu ni, aku nak cerita la sikit pasal mak aku. Mak aku dah umur 53 hmmm.... bila kamurang tengok gambar dia mesti dan kompom-kompom la kamu bilang eeeeee tidak lah.. makcik baru 40 lebih la... kamu ndak pecaya ka ini dialog kamu nanti ? bha kita wait and see pas kamu tengok gambar dia d bawah ni..


Ok cerita pasal mak aku lagi.. Kemarin, mak aku temankan bapak aku g hospital. Nak cek gigi baru dia. Hahahahaha... Bapak aku kehilangan gigi palsu dia time dia menyelam d Tanjung Aru hari tu. Tu la mak dah pesan suru letak Polident tapi bekeras, sekarang dah hilang gigi palsu dia. Hahahahahaaha....


Nak dijadikan cerita, bila bapak aku dah masuk bilik pemeriksaan di hospital, mak aku tunggu la kat luar sorang-sorang. Dengan tak semena-mena jururawat tu tanya mak.


"Bapak ka tu?" sambil mulut menunjuk bapak aku di bilik pemeriksaan..


Lepas dengar cerita ni dari mak, i said, "What???" dalam hati cakap "Waaahhhh...muda gilak mak aku ni !!!"


Hmmm... kesian bapak aku... Apa pun memang gembira kali mak aku ya...But, for your record kan, tis is not the first time orang cakap mak aku muda. Ada beberapa tahun dulu, mak kepada kawan adik aku cakap, "eh, Nuar, kaka kau pun pegi daftar sekolah jgk?" Behhh... budak sekolah tu...


Wei...enuf say la pasal mak aku ya.. Hmm.. pasal hari ibu ni pulak.. bagi aku, hari-hari pun hari yang bermakna sbb kita tak tau ajal maut kita.. BIla-bila boleh mati.. So, for me.. hari-hari pun hari ibu.. Tapi, malam ni adik aku ajak bawak mak g Nelayan..makan-makan...celebrate hari ibu with our beloved mum... O ya..kesian mak aku... dah 53 tahun, tapi belum ada cucu !!!!!! huhuhuhuhu...


:)




3 comments:

  1. ok... konfem ko tua nnt pun cam mak ko jugak. muda sepanjang zaman. aminn~

    hehe...

    kirim salam ur mum ya..

    miss u so much!

    ReplyDelete
  2. cat - hopefully la bole jd cam mak aku kan?.. forever young ni...

    i miss you more... hehehe..

    ReplyDelete
  3. hehehe.. tq azeanthy ~~~
    org dulu2 byk tau.. hmmm..

    ReplyDelete

Nak komen? Sila layan diri..