DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 8, 2011

Our Celebration For Mother's Day 2011

Emmm.. i think most of all bloggers talks about this special day.. It's of couse mother's day.. Yeah.. i'm going to talk about our celebration too... This year it falls oon 8th May..


This year it's quit special because we celebrate it outside our house. I remember last year, we only bought a chocolate cake for our mom.. Huhuhuhu..


ini link ke cerita tahun lalu


Actually, adik aku yang sponsor makan di luar ni.. kami makan di Nelayan - Steambot.. Nak cakap sedap hmm ndak jugak berapa la.. sebabnya aku dah rasa makan steamboat yang lebih sedap dari ni of couse la di Tawau kan.. Hehehe.. Memang makan berabis la jugak semalam.. Ye la satu kepala RM35.. Kaya jugak adik aku ni dia sponsor kami semua plus 3 orang keluarga yang kebetulan ada di umah. Plus 3 orang kawan dia.. Hmm.. jadi along kalik adik aku ni.. Hmmm... Palis-palis...


Apa yang bikin ndak best makan steambot sini is foil yang dorang gunakan.. cepat terbakar ba.. ndak macam di Tawau tu.. ko bakar / goreng lah sampai kau koma ndak da jugak diganti-ganti foil dia.. Potong stim orang tengah memasak.. O ya.. actually, aku tak la banyak sangat makan sebab aku lebih banyak memasak berbanding makan plus perut aku ndak berapa sedap.. Macam mo ke tandas jak.. hmmm... Sampai uma jak terus aku g toilet.. Hihihihihihi...


Lagi satu.. is kejadian blackout yang ntah brapa kali berlaku.. menyebabkan banyak kumpulan yang balik awal.. Trip power supply dorang tau sebab guntur yang tersangatlah kuat.. Nasib baby tu steady jak.. aku?? lagi la steady.. masak jak.. hehehhe.. kan bagus masa mati karan tu ada plastik bole aku tapau udang-udang tu.. hahahahhahaha....


Gambar untuk acara malam penuh bermakna ni sikit ja sebab semua pun busy menghantam dan mendengar cerita pakcik aku yang baru balik dari Surabaya..ntah apa yang dorang bualkan aku tak peduli.. Tangan ada sikit sakit la sebab banyak kali kena percikan minyak.. Huhuhu..comot jugak la kiranya kami semalam.. dan menjadi antara kumpulan terakhir yang balik..


Aku ada terserempak "mummy" time balik tu.. "Mummy" is my dearest friend in UMS dulu.. dia ni la yang jaga kami geng-geng tawau.. Sediakan kami breakfast..kes bangun kami... Rupa-rupanya dia makan di Nelayan sebab nak prepare wedding dia yang akan di buat di Nelayan on June nanti.. hmm.. kaya nya "mummy"... 


Ok.. that's all for last nite activity.. Eh..sebelum terlupa.. I nak cakap jugak tau..


Love u mom.. She's my loyal best friend.. We have no secret.. I can share with her almost anything she will listen then give her voice out reasonably.. Hmm.. bila la nak bagi mak cucu ni?? Hahahahahaha.. Hopefully abg aku cepatlah bagi wife dia pregnant tahun ni.. Cian mak... 







Comel tak kami??? 
Like mother like daughter... 
"I Got it from my momma"
Ahaks... :)

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..