DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 9, 2010

Pasal hari Ibu la jugak ~~


Maaf yer readers. Sebenarnya gambar kek di atas diambil terbalik kondisinya. 
Namun, ini lah kek yang saya beli KHAS untuk mamak saya

Dayang Aruyah Binti Datu Ismail. 

This 23rd she's turning 52 but she still look a lot more younger than her age. Yup, that's a fact which actually i kinna jealous so much. Sebab ada satu hari tu, we went to town, and some of her old friend ask her "Adik kau ka ni Dayang?"
Adoooiiii...sangat memalukan haku...

Tuzki Rabbit emoticon 

But, jauh dalam lubuk hatiku, aku bangga punya mamak yang sangat cantik dan tetap maintain muda. 

Sempena hari ibu tahun ni, aku cuma dapat belikan mak kek coklat jak sebabnya..aku ajak kuar makan luar, dia tak nak. Maybe sebab jam 6.50-8.00pm adalah masa kami bersama menghayati cerita Korea kegemaran kami berdua. Kalau tak dapat tengok, mesti kami akan bersedih hati + kecewa sebabnya kena tunggu hari Jumaat depan untuk tengok ulangannya. Huhuhu..

Selamat Hari Ibu, mak.
~~ Aimun nee, sara ngee~~

 Liva Panda emoticon

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..