DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, May 9, 2010

Kembar Amani?



jangan marah yer readers..
aku tau suma  orang pun nak cerita pasal adik comel kita yg paling kreenn sekarang ni.. hemm sapa lagi kalau bukan budak Amani yang sangat-sangat lah comel ni..
actually, aku tak layan sangat cerita ni. (Adamaya @TV3).
Ada satu hari tu aku balik keja terus limpang depan TV. Tup-tup ada plak budak comel ni dekat TV..alalalalallalalallala...comel nyerrr...rasa nak gigit-gigit..hehehe..

 Kitty & Bear emoticon 

O ya...gambar dekat atas tu.. Yang petama tu, actually is my lil kazen. Nama dia Alya Najwa @ Wawa. Bila masa aku tengok adik Amani, aku teingat plak dengan adik sepupu aku. Kurang lebih kan? kan? kan? Hihihi.. Yang satu lagi tu pun lil kazen aku nama Dayang Diana Batrisyah @  Tisha. Ni paling macam muka adik Amani kan? Hihihi.. Ok la nak kongsi cerita ni jer dekat korang.. 
Daa...

 Kitty & Bear emoticon

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..