DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, May 1, 2010

Nak gi jogging sat...

Little Girls emoticon
hmm....aku nak jogging sat...bukan apa..ni sebab dah banyak sangat lemak-lemak kat body haku ni..
actually i don't mind sangat..but, the big issue is dah banyak seluar tak muat dek oiiii..

ada kawan aku kata kat FB, lebih berat badan sorang pompuan tu lebih banyak lew wang hantaran karang.. ahahaha..kira macam beli daging kat pasar lew..lebih berat lebih mahal..hihihihi.. tapi, kompom tak betui la fakta ni kan? sebabnya, korang tengok lah artis-artis tu..badan macam tiang lektrik tapi hantaran..mak datuk...
lu pikir la sendiri...nabil cakap tau..bukan haku... 

Little Girls emoticon

oo..okey2.. mudahan lew aku dapat kurang kan sikit lemak kat TUT...sebabnya...???
bf haku suke leww..kompom..tapi, sebab yang haku dah cakap kat atas...
hemm...o ya..aku dah dapat satu senaman yang kompom dapat mengecilkan saiz paha anda..
aku tengah amalkan lew ni..karang dah menjadi..haku post kan citer ni siap dengan gambar paha haku sebelum dan selepas yer..korang tunggu jer...

Little Girls emoticon

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..