DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 8, 2012

Masai yang tak terungkai

Darling,

Masai nya jiwa ku kala ini.
Kenapa masai bukan kusut ?
Argghh..lantak la dengan pilihan.

Banyak ceritera yang berpusing
kebelakangan dan kedepanan ini.
Aku layan kan saja dengan menyimpan secubit rasa
akan dunia depan karang.
Kenapa secubit bukan segenggam ?
Sebab biasalah tu.
Aku kan penakut !

Namun, bila sampai satu peringkat ceritera yang sensored,
aku pilih untuk lebih mencintai yang Satu.
Tapi, rupanya pilihan ku ini membuka kemarahan
yang tidak bertepian sang arjuna.

Apa salahkah aku yang penakut ni untuk kembali normal ?
Kembali bercanda berkongsi rasa tanpa mengutip sekarung nista ?

Puas sudah aku mohon kemaafan pada sang arjuna yang egois.
Tetap dia lagi egois dari segala egois.
Seperti menyampaikan kata pada angin lalu.
Sepi tanpa perkhabaran atau balasan.

Argghhh..sakitnya menanti.
Jangan sampai aku yang singsing lengan tarik kain sikit ke atas.
Nanti aku hilang tanpa dapat kau jejak baru padan mukak sana !!!
Aku kan pakar hilang..
Jangan kau duga aku.
Titik.


4 comments:

  1. Replies
    1. hehehe.. ada paham ka? paling d bolak balik ni.. ngeeee...

      Delete
  2. minah yang makan jagung tu tolong gegetkan pipi die sat..tembam gilerrrrrrrrrrrrr..lalallalala

    (Nak senseng lengan dgn angkat kaen dah mcm rafidah aziz tgh marah. ade bela lembu kat kondo eh? lalalalalawikkkk)

    ReplyDelete
    Replies
    1. minah tu tengah kunyah jagung sebab tu pipi dia tembam sikit.. hahaha..

      ni mukan rapidah aziz nih.. nih sharizat ni.. wakakakkaka..

      Delete

Nak komen? Sila layan diri..