DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 27, 2011

The Best Day Ever !

Hi sayang,

Hmm.. what i can say that, today (27 Dec 11) was the worst day ever. Sangat penat fizikal dan mental. Sampai tempat keja baru 1 jam berlalu aku dah start counting hours to lunch break. What a great worker i am?.. Bukan aku sorang ja yang menghidap penyakit "kira jam balik" ni, Eva pun sama. Dia tekejut sebab baru 1 jam berlalu. Hahahaha.. Kami memang pekerja yang sangat produktif lagi efisen.

3 days in a row menghadap laptop menyiapkan kerja yang aku rasa orang nya dah lama tunggu. Ayyakkk.. bila nak siapkan ni Naza? Pemalas tul ko yah.. Ku cucuk lobang idung kau kang..padan muka!

Apapun, life without my beloved Alya and my mum is so bored. Suma nak buat pun aku rasa macam boleh sangat untuk dilengah-lengahkan. And i think i had made a record of the year by waking up from bed at almost 12pm. Ini aktiviti paling sihat pernah dilakukan. Tapi, best la.. bukan selalu pun... Layan keja yang aku rasa ntah la bila siapnya. Siap sendiri kot? Buwekkkkkkkkkk...

Mengantuknyaaaaaaaaa... badan rasa letih macam eskrem yang nak cair kena sinaran matahari terik. Ahhh.. kan best boleh cair macam eskrem tu? Kot-kot boleh tido time cair tu. Kah kah kah kah..

Seyesly, i wanna say.. Saya adalah budak baek, ok. Saya tak kacau hidup orang.

And for today conclusion, i'm dying to sleep. Balik karang aku nak pengsan barang 5 jam.. Fuhhh. Mudahan tak terlebey kang kojol terus.. Hahahaha.. Kalau-kalau aku kojol, aku nak mintak mahap dari hujung rambut sampai hujung kaki dan dari otak sampai tulang jari kaki pada semua. Ingat, saya budak baek, Jangan nak jadikan saya budak jaat. Tak moooooooo... ;p



Luv,
Naza.

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..