DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, December 25, 2011

Handphone Hello Kitty

Hi darling,

Hmmm... Berdasarkan tajuk entri ni, sudah pasti pemiliknya bukan aku. Dan tak lain tak bukan pemiliknya ialah Kak ipar aku yang hantu Hello Kitty. Baru-baru ni dia beli handphone ni. Sangat so like Hello Kitty. Tapi, handphone ni tak boleh on guna sim kad Digi. Jadik, dia tak boleh guna. Dia kena guna sim kad Celcom.

Tapi, seyesly.. ada lagi orang yang minat gila-gila sampai kalau boleh suma barang nak tukar jadi benda yang kita minat?? Hmm.. kak ipar aku lagi kot... Tak mo cakap banyak. Tengok sendirik. Sebijik Hello Kitty kan?

Huhuhuhuhu...

p/s : Aku tak hingin benda macam ni.. Comel sangat and tak berbaloi nak pakai.


Dari depan nampak macam patung-patung je kan? ;p (aku peminat syiling 50sen lama huhuhuhuhu..)

 Ni pandangan dari bolakang.. (ada speaker)

 Ni bila buka..baru nampak macam handphone..

 Ada camera.

Button pun comell.. aduhh macam kucingggggggg...!!!


Ok bai.


4 comments:

  1. awak, kat mana dia beli ni eh?? tlg.. tlg... bg tahu.. saya pun suka gila dgn natang hello kitty ni.. email saya ok !

    nadjwaredzuan@gmail.com

    thanks ! >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu..nanti sya tanya empunya barang :)

      Delete
  2. awak! boleh awak tanya dia di mana dia beli?? please inform me after u ask her... give me ur feedback at here..

    nurainin-sofia.blogspot.com

    ReplyDelete

Nak komen? Sila layan diri..