DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 23, 2011

Burn

Kadang diri terfikir pelbagai kemungkinan..
semua bermula dengan perkataan "andai"..

Andai aku adalah pokok, kan bagus.
Aku hanya mengikut arah tiupan angin yang membelai dedaun ku.

Andai aku adalah meja, kan bagus.
Aku akan berada di mana juga aku diletakkan.

Andai aku adalah burung, kan bagus.
Aku akan bebas berterbangan ke mana jua sayapku membawaku.

Tapi, aku bukan pokok, aku bukan meja dan aku juga bukan burung.
Aku adalah aku.
Yang diciptakan oleh Yang Satu.

Bagaimana sekali arus kehidupan duniawi mencabar keberadaanku,
tetap aku adalah aku. Mensyukuri segalanya.


No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..