DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, December 10, 2011

Saya Nak Jadi Tukang Kayu

Dear sayang,

Sepanjang minggu ni, keja aku asik mengeluh.. Ngeluh pasal apa? Hmmm... pasal mata aku yang asik gerak-gerak / kelip-kelip. Orang cakap ada maksud. Apa lah konok maksud nya tu if kelopak mata kanan bahagian bawah asik kelip-kelip?? Ada kawan aku cakap, "ko tunggu hari ke 45, kompom ilang sendiri !" Watt?? Am i gonna leave this world on day 45? Hihihihi.. Gasak kang kawan aku tu. Hihihii..

O ya.. hari ni best.. Aku buat apa mau ku.. Such as buat rak kecik-kecik tu.. Hihihi.. Cute.. Hasil tangan guwe nih... Apa pun, aku nak jadi carpenter. Carpenter best.. Macam Noah.. Hehehehe.. Please watch this clip.. This is the best script in this movie "The Notebook".. Sob.. sob.. sob.... Uwaaaaaa.. nak tengok lagi.. Hihihihi..


Apapun, wa cinta ama Ryan Gosling... Muahhh. Hihihi.. Favourite dialogue Ryan always say :

"What do you want?"

Would you stop thinking about what everyone wants? Stop thinking about what I want, what he wants, what your parents want. What do YOU want? What do you WANT?

What... do... you... want? 
Whaddaya want?


Ok bai..

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..