DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, April 11, 2010

Mee Goreng

Salam Bloggie. Hi.. nak cakap morning ker? Aiseeh..matahari dah tinggi leewww..  
Aku nak cerita sikit ni pasal entri kali ni tak lain tak bukan pasal masakan aku tadi pagi.
Lawak banget. Aku masak tadi sambil dengar Hot fm carta 30 tau. Ngam-ngam pas dah siapkan bahan-bahan masakan, aku panaskan kuali dan terus masukkan bahan tadi ke kuali. Tup-tup mee aku belum rebus lah.... lawak gilak lah..mungkin sebab aku telampau asyik dengar lirik lagu Datuk Siti Nurhaliza tu..apa ka tajuk dia tu.. Hayyooo... Nasib kuali belum panas sangat, so sempatlah aku selamatkan bahan itu daripada termasak tanpa mee hahahaha.. 

Aku pun dengan segera merebus mee itu. Dan seterusnya meneruskan kerja-kerja menggaul mee agar sebati dengan bahan-bahan yang tak lah seberapa tu.. 

Dah hampir siap aku siap test lagi,    ala..boleh lah ni. Aku matikan lah api. Ya Allah, tau apa benda lagi aku lupa? (Ni sebab aku dengar FBI berceloteh tau...) Telur aku tak masukkan laaaa... Ni dah kira fail dah ni. Hehehehe.. Terpaksalah aku dadar jer telur tu dan letak atas mee tu karang. Hehehe... 

Hasilnya, ni lah mee yang hampir siap tanpa "mee"  Ha, jemputlah makan tau readers. Hihihi..

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..