DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 18, 2010

Perasmian Belog Baru Saya

Syukur alhamdulillah yang banyak sangat pada Mu Tuhan ku.
Sebab berjaya jugak aku hasilkan belog yang sangat MENEPATI citarasa haku tau.
Walaupun, pada mulanya, aku fail beberapa kali dan hampir nak putus asa (sebab aku dah backup templates haku yg lama tau). 

Tengok jam sekarang dah cecah 1.30 pagi.. Ehehe.. Sayang ku aku tak layan sangat tadi sebab sibuk nak siapkan belog haku ni. Sorry yer dear..Ahahaha.. 

Hopefully, haku dah tak gatal tangan nak ubah-ubah lagi tau.. penat ooo...
So many things haku ubah..
So, pada readers haku, hope you all like it as much as i do!!



No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..