DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, August 1, 2011

Ramadhan 2011

Salam Bloggie,

Ramadhan tahun ni..emmm..aku...emmm..
aku nak cakap apa yah..??
Kejap..bingung kejap...<<< malar bingung (^_^)v

Haa..aku nak say minta maaf lah dengan semua yang mungkin baca entri tak popular ni..
Orang cakap, kena minta maaf dengan semua orang plus kena maafkan semua orang barulah puasa ada berkat..

Untuk manusia yang sorang tu kan, tahniah la ya awak..ngam timing la awak tipu saya lagi..tak pe..apa pun salah dan dosa awak, saya maafkan.. Tapi, tu lah.. saya tak nak dah kawan awak.. sampai bila-bila.. Ni bukan nak memutuskan tali silaturrahim sesama manusia tau. Saya tau dosa memutuskan tali silaturrahim. Tapi, saya rasa ini yang terbaik untuk saya dan dia. Tak de guna nak kawan-kawan lagi. Sebab hati saya ni degil.. Hati saya ni jenis yang mengingat (emmm..emo terlebih la katakan..). So, untuk saya lupakan semua yang terjadi, saya kena putuskan apa jua bentuk perhubungan antara kami.. Kalau dia bagi salam dekat sms, saya jawab dalam hati dah cukup kan? Kan? Kan? :) itu pun kalau lah..hihihi...

Oh ye awak..andai awak baca entri saya ni, saya nak ucap salam ramadhan & salam aidil fitri terus lah.. semoga awak jadi orang yang lebih baik bukan untuk diri awak je, tapi untuk semua manusia termasuklah keluarga awak..kawan-kawan awak.. Plus, semoga awak menjadi seindah nama awak tu.. Kamil. Lepas ni, saya tak akan cakap dah pasal awak tau.. So, jaga diri baik-baik. Kim salam dengan mak awak bila balik raya nanti..

Ok lah..bloggie, rasanya aku dah luahkan apa yang terbuku dihati.. Semoga aku boleh hidup bahagia macam orang lain jugak. Aku tak jahat, malah baik sangat. So, hopefully lah orang tak jahat lagi dengan aku.

Niat aku, aku nak jadi orang yang 1,000 kali lebih baik dari diri saya sebulan yang lalu.. Good luck Naza..!!

Eh...salam ramadhan sekali lagi yer...



4 comments:

  1. yaa selamat berpuasa sahabat.

    buang yang keruh.buang terus.jangan simpan2.

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa friend...smga dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat.amin=)

    ReplyDelete
  3. cat~~yes...ni kali la...buang abisss..

    azean~~thnx syg atas doanya... amin..hope the same goes well to u.. :)

    ReplyDelete

Nak komen? Sila layan diri..