DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 30, 2011

Tak sangka

Salam bloggie,

Aku betul-betul tak sangka bahawa ke'single'an ku membawa banyak fikiran kepada ahli keluarga yang lain. Dan tak ku sangka aku peduli akan semua ni. Sebetulnya, i have set my mind to not to care not even an inch about this matter but i do care. Oleh sebab banyak keluarga yang sebok tanya dan willing to carikan aku one. And to be added things worst, adik sepupu aku yang 10 tahun lebih muda dari aku dah bawa BF ke uma atok aku beraya... Aku? Damnnn..................

Shit....

I feel unuseless..
I feel shit...

Dan semua ni, leads to a very bad day to me.
Sudahnya, hari ni aku sakit kepala terus. Dah makan panadol 2 bijik dah tido but still im in pain.

Allah, aku mohon lepaskan aku dari seksa ini.

<<<<<<< aku malu >>>>>>>>>>>>

Selamat Hari Raya Aidilfitri..........!!!!!!!!!!!



2 comments:

  1. sabar ja lah lia.... =) ....sambil2 carikla ....usaha tu dr kita jg tu :)

    ReplyDelete
  2. ya usaha tangga kejayaan..hahahaha...

    ReplyDelete

Nak komen? Sila layan diri..