DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 19, 2011

Please Forgive Me

Salam blogger,


Today is Friday the day that i'm pretty sure most of 5 days workers in Malaysia long waited for this day to come ! Cheers everyone.

Today, i revalue myself with last year achievement and the span time is (January 2010 to current)

1) Did you ever get an extraordinary experience? - NO -


2) Still single? - YES -


3) Getting rich? - YES, kaya hutang -


4) Working experience? - Getting better with same old work. damn ! -


5) Where will you be 5 years from now? - Tanah kot? lol -


Well, for this time being i think ingat mati is lot more better than ingat future. All i knew is that I did my best. I really did. But, Allah knows better kan? Isn't mengingat mati is lebih menginsafkan diri ka?

But, you know what? These idea cross my head just now. What if i suddenly die? What happen to all my accounts in internet? My FB, my twitter, my blog, my youtube? and all other accounts i have? How would my friends know that i'm not there anymore to update all those accounts? Huhuhu.. You all ada idea tak? But, so far, i did a .txt file in my laptop putting all my id and pw to all my accounts in internet. I tapuk2 this .txt file. Sapa jumpa happy la. Bole bukak my bank account too. Hahaha..

Cakap pasal mati kan, i baru ingat. I belum namakan pewaris lagi for my KWSP account oo.. adalah ribu-ribu-ribu-ribu-ribux3 sudah isi dia. Huhuhu.. You all suda belum? Buat cepat-cepat sebelum tidak sempat.. Tinggalkan sedikit untuk mereka yang hidup bagi urusan jenazah dan kenduri kita 7 hari 7 malam tu beb.. Suma perlu duit. Ko ingat mati ni senang ke? Dush dush ~~~~

Bekal untuk akhirat... Hmmm.. setakat ini aku suda berusaha menjaga solat 5 waktu.. jadi budak baik. Hmm..tak derhaka pun dengan mak bapak aku. Hmm.. agak-agak boleh masuk syurga ka? Mudahan la ya.. Apa pun dosa manusia dengan aku, aku dah lama maafkan. Antara insan yang betul-betul menduga iman aku sepanjang aku hidup ni are:

1) Noor Mohd Hafiz Mohd Nor - ex bf aku yg pertama. Buang masa 3 tahun lebih setia dengan dia tau.. Dia ni pun dah kawin. Bakal timang anak tak lama lagi kot. Tahniah Fiz. :) Hasil setia dengan dia ni, aku tolak mentah-mentah orang yang dah lama suka aku (Ruslan Rahim). Lastest aku tau pasal dia ni, dia dah kawin. Tahniah Lan. Maafkan aku ya Lan. Lau yang terbaik.

2) Tasaka Ambotang - ex kawan baik aku. Well, aku dah cuba nak bebaik dengan dia through fb tapi refusal jak aku terima. It's ok dear. Aku ingat yang baik-baik jak pasal kau. :) Semoga dapat timang anak kedua lagi yah. :)

3) Kamil Arif Noh Hassan. My recent ex kawan. Tak nak lah cakap ex bf. Sebab tak declare pun. Aku jak kali yang melebih-lebih. Ame, semoga awak sihat dan bahagia tau. Saya dah maafkan awak dan cuba hidup sendiri seperti dulu. :) eh, pasal aku mention pasal dia ni?? Kan dah janji tak nak cakap lagi pasal dia. :( sori2... hehehe..

Tu jak la tiga manusia yang betul-betul mengguris hati aku. Tapi, aku dah maafkan semua. Maafkan aku yah. Aku tau aku bukan baik sangat. Kalau aku baik sangat, pasti hidup aku lebih baik dari sekarang. Tapi, tak pa. Aku dah cuba jadi baik dengan semua orang. Mudahan hidup aku lebih baik di masa akan datang. Amin.

Oklah. Dah nak jam 1pm. Time to sleep.. Zzzzzz...


No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..