DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, October 5, 2011

1.0 Mbps

Wahhhhh..gahnya. Hehehehehe.. at last beb. Aku memiliki 1.0Mbps.. Happy sangat-sangat sampai aku nak menari.. "I Wanna Dance With Somebody"...lalalalalala... Macam jakun >>> aku lew tue.. Hahahahaha... So what? My money.. :) (kopak2...)

Sebenarnya dah lama aku nak apply streamyx ni.. Atas nasihat kawan seorang ni jugak la. Hehehe..banyak betul nasihat dia ni berguna kan? Hmmm.. Ada untung juga kot aku kawan balik dengan dia.. Siapa dia?? Shhh.. Biar lah aku sorang tau... Hehehehe.. Encik, thank you so much dong atas nasihatnya suruh aku apply streamyx time IT Fair last week. :) Belanja nanti tau?? Hehehehehe..

Orait... Mudahan la dapat aku siapkan dengan lebih pantas kerja yang berlambak-lambak ni...Amin....

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..