DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

I'M A NUFFNANGER !

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, October 22, 2011

Penat

Dear luv,

Waaaaaahhhhh... wa penat.. serius.. 
Fizikal dan mental..
Penat yang teramat..

Aku nak tengok Bini-biniku Gangster..
Aku nak layan Beyonce live..
Aku nak main-main dengan Alya...
Aku nak baring 1 hari...
Aku nak tidur 1 hari....

Wahhhhh... banyaknya aku nak...

Sabar wahai jiwa yang kusut, hati yang berhabuk...
tangan dan kaki yang kejang-kejang..
Jari yang macam nak tercabut...

Ko sabar jak sana...

Tak lama lagi aku merdeka !!!

Yahoooooo...... @_@ ?? Bila exactly tu??? Hmmmmmmmm...


Macam tahun-tahun pun aku rasa grade balik !!! 
Hahahhahaha... (^_^)


2 comments:

  1. ko sibuk kasi org grade :)

    tahniah fren~ xpa, semua tu ilmu.

    ReplyDelete
  2. Hahahhaha...cat...
    yeeerrr..ntah da brapa orang aku dah grade kan ni..huhuhuhu.... ::)

    yup ilmu.......

    ReplyDelete

Nak komen? Sila layan diri..