DIIKLANKAN OLEH

KAWAN-KAWAN

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY NAZRIN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MY NAZIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, January 29, 2012

Saya Rindu Yang Teramat

Hai sayang,

No words can describe how much i miss this cute little baby. She's now walking by her own. It is obvious we will never get her back. Hey you, janganlah jadi jahat. Kenapa nak pisahkan kami? Can you give her all the best? Can you take a really good care of her? Can you love her the way that i love her? Bila cakap pasal Alya, mata ku mula berkaca. Jangankan mata, hati ku nangis jugak. Ya Allah, Kau buka lah pintu hati perempuan tu kembalikan Alya pada kami.

Serindu-rindu aku pada Alya, ada insan lain yang lagi rindu dengan Alya. Ya..my mom. She loves Alya so dear. Alya is her companion these few months. Kemana dia pergi, Alya la kawan nya. Berat-berat Alya, di bawa jugak ke hulu ke hilir. Sampai lenguh tangan dia. Dia ndak merungut asal Alya gembira katanya. Mak, maafkan aku... maafkan aku.. maafkan aku.. Huhuhuhuhu.. Ya Allah, andai Alya tidak dapat lagi kembali bersama kami, pastikan dia sentiasa dalam jagaan yang terbaik, kesihatannya, makannya, tidurnya... Aduii.. mata... jangan menangis...please..aku tengah pakai mask ni.. Hehehe... (nanti dicerita kan)..

Dahhh.. takmo sedey-sedey. Apapun halangan yang ada didepan nanti, aku harap aku akan jadi lebih bersabar.. People do change for the better kan? Hopefully, hamba Allah yang satu ni dapat membimbingku ke jalan yang lebih dekat pada Dia.. tempat yang selalu kita mengadu, meminta... Love can come later.. The most important thing is for me is the nawaitu.. Baik nawaitu nya, mudahan mudahlah jalannya... Amin...

My collection of Baby Alya Damia Shaza Abdullah...

Baby Alya Talking

Baby Alya Lough A Lot

Alya - Single Ladies

Senaman Untuk Alya

P/s : Auntie sayang Alya. Auntie rindu Alya. Selamanya. Be a good girl okay. Muahhh..

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Sila layan diri..